14-03-19 Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε σήμερα το τελικό κείμενο για τη νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο θα ισχύσει από το σχολικό έτος 2019-2010. Το νέο σύστημα σε μορφή doc
Απουσίες λόγω εποχικής γρίπης-Ανακοινώσεις.
15-3-2019: «Νέες διευκρινίσεις για τις απουσίες της εποχικής γρίπης »
Η εγκύκλιος σε μορφή pdf
12-3-2019: «Ενημέρωση σχετικά με απουσίες εποχικής γρίπης»
Από το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνεται σχετικά με τις απουσίες λόγω γρίπης ότι: «Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών εγκυκλίων και μετά από συνεργασία με τις Υγειονομικές Υπηρεσίες, σας ενημερώνουμε ότι παύει από 13/3/2019 η ισχύς της με αρ. πρωτ. Φ1/24044/Δ2/15-2-2019 εγκυκλίου με θέμα «Απουσίες μαθητών/τριών λόγω της εποχικής γρίπης».
22-2-2019: Διευκρινίσεις για τις απουσίες λόγω γρίπης. Κατόπιν ερωτημάτων σχετικά με την ανωτέρω εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία οι απουσίες των μαθητών/τριών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που οφείλονται στην έξαρση της εποχικής γρίπης δεν θα ληφθούν υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής τους, σας γνωρίζουμε ότι ως έναρξη εφαρμογής της ορίζεται ο μήνας Ιανουάριος. Με νεότερη εγκύκλιο θα οριστεί η λήξη της, κατόπιν ενημέρωσης από τους αρμόδιους φορείς.
15-02-19 Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας για τις απουσίες μαθητών λόγω της εποχικής γρίπης.
Ψυχολόγοι στα σχολεία
Σύμφωνα με έγγραφο του Δήμου Ηλιούπολης από τη Δευτέρα 18-02-2019 θα λειτουργήσει ξανά το πρόγραμμα ψυχολόγων στα σχολεία. Η ψυχολόγος που έχει ορισθεί για το σχολείο μας θα το επισκέπτεται τακτικά μια φορά την εβδομάδα.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα από 18/2/2019
Εγκύκλιος του Υπουργείου προς τα σχολεία για τη γρίπη
Με αφορμή ερωτήματα σχετικά με την εμφάνιση της εποχικής γρίπης, συστήνονται στις σχολικές μονάδες οι ακόλουθες οδηγίες με σκοπό την πρόληψη της εξάπλωσής της. Πατήστε εδώ για την εγκύκλιο σε pdf.
Βαθμολογία Α΄τετραμήνου
Καλούνται οι Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών όλων των τάξεων του σχολείου την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8/2/2019 και ώρα 12:00 να παραλάβουν τους ελέγχους επίδοσής τους για το Α΄ τετράμηνο. Παρακαλούμε να τηρηθεί η ώρα που αναφέρουμε.
Πρόσκληση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Αγαπητοί γονείς σας καλούμε τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019 στις 19:00 στην επαναληπτική (λόγω μη απαρτίας της προηγούμενης) ετήσια Γενική Συνέλευση (εκλογοαπολογιστική) που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που θα συζητηθούν είναι:
α. Απολογισμός πεπραγμένων της θητείας του απερχόμενου Δ.Σ.
β. Οικονομικός απολογισμός.
γ. Εκλογή εφορευτικής επιτροπής για διεξαγωγή εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και εκπροσώπων στα δευτεροβάθμια συμβούλια.
δ. Ορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής εκλογών.
Η παρουσία όλων των μελών κρίνεται απαραίτητη
Για το απερχόμενο Δ. Σ. ο Πρόεδρος Παναγιώτης Γρίλλιας και η Γραμματέας Άννα Μαρία Μανιού. για πληροφορίες: email: annamariamaniou@gmail.com
Έκτακτη Ανακοίνωση

Όπως ανακοινώθηκε από το Δήμο Ηλιούπολης λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών και της δημιουργίας παγετού, για προληπτικούς λόγους και με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των μαθητών, αύριο, Τρίτη 8 Ιανουαρίου, τα σχολεία του Δήμου Ηλιούπολης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια) θα παραμείνουν κλειστά. Οι παιδικοί σταθμοί θα λειτουργούν κανονικά και είναι στη διακριτική ευχέρεια των γονέων για να πάνε τα παιδιά.
Εκδόθηκε η εγκύκλιος για την ενημέρωση των μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2018-2019 και των αποφοίτων – υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2019 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο. Η εγκύκλιος σε μορφή pdf
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γενικού Λυκείου Ηλιούπολης, καλεί όλα τα μέλη του (μέλη θεωρούνται άπαντες οι γονείς), στην Ετήσια Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019 στις19.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Συνέλευση θα διαλυθεί και θα συγκληθεί ξανά την επόμενη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019, την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο, με τα παρόντα μέλη χωρίς να ληφθεί πλέον υπ’ όψη η απαρτία.
Για το Δ. Σ. ο Πρόεδρος Παναγιώτης Γρίλλιας και η Γραμματέας Άννα Μαρία Μανιού. για πληροφορίες: email: annamariamaniou@gmail.com

Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.